FDUV ordnar ett läger för vuxna fredag–söndag 31.3–2.4 i Vasa. Lägret ordnas på Hotell Scandic Waskia. Hotellet är anpassat för dig som använder rullstol.
Lägret börjar på fredag kl. 16 och slutar på söndag kl. 15. På programmet finns bland annat utevistelse, konst, musik, filmkväll och avslutningsfest. I mån av möjlighet går vi även och simmar till Tropiclandia.
Deltagaravgiften är 150€ och inkluderar kost, logi och program. FDUV ordnar inte transport till lägret. Det finns ett begränsat antal platser på lägret.
För mera information, kontakta lägerkoordinator Daniela Mård på tfn 050-302 78 88 eller daniela.mard@fduv.fi